Va oferim garantia calitatii pentru serviciile oferite:
RESTITUIREA BANILOR
in primele 2 luni, daca sunteti nemultumit.Preluam documentele. Preluam actele contabile de la sediul dumneavoastra, le prelucram si le inapoiem odata cu toate declaratiile fiscale depuse si situatia contabila completa.

Blog dedicat informarii clientilor Velcont.Surse principale: www.avocatnet.ro , www.contabilul.manager.ro , www.fiscalitate.ro , www.portalcontabilitate.ro , www.cabinetexpert.ro , www.anaf.ro ,presa de specialitate diverse surse din televiziune si presa scrisa.Blogul este administrat de Velcont Expertiza Contabila. O firma de prestari servicii contabile.

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 22 martie 2019

Un client rau poate sa coste multi bani


 De multe ori simtim ca trebuie sa facem fata la toti clientii nostrii deoarece fac parte din afacere. La urma urmei daca isi platesc facturile ce conteaza in cele din urma ce personalitate au sau care le sunt asteptarile.

Nu este adevarat. Clientii rai poti costa bani. Daca isi platesc facturile cu intarziere in mod constant, se enerveaza ca au de platit facturile emise de tine sau solicita in mod constant schimbari in procedura de lucru acestea pot lua din timpul dedicat altor clienti.

De asemena iti pot afecta reputatia. Multi clienti rai refuza sa-ti asculte sfatul si apoi reproseaza ca nu obin rezultate conform asteptarii. Daca acel client este unul cunoscut in domeniul lui de activitate, reclamatiile pot ajunge la altii din industria lui si pot determina reconsiderarea parteneriatelor.

Nemaivorbind ca pot crea, conflicte in echipa si creaza un stres suplimentar. Stim ca indepartarea sursei de stres imbunatateste moralul si productivitatea si va avea un impact pozitiv asupra echipei si a afacerii in general.

Daca ai clienti, cu caracteristicile de mai jos, pararea mea este timpul sa lasi sa plece:

  • Nu-ti respecta timpul sau faptul ca ai si alti clienti care au nevoie de tine.
  • Te verifica constant. Nu te respecta sau nu respecta echipa cu care lucrezi.
  • Asteapta rezultate la care nu poti face fata.
  • Actioneaza irational si neprofesional.
  • Crede ca el ar putea face o treaba mai buna.
  • Sunt invidiosi de succesul tau sau al unui alt client.
  • Plateste cu intarziere, este nemultumit de valoarea facturilor emise sau nu le plateste deloc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai nevoie de documente HR? Află unde le găsești

Nu o dată, mi s-a întâmplat să am nevoie rapid de un model de cerere de concediu pentru evenimente deosebite în familie sau de un model de a...