vineri, 1 martie 2019

Traditia si obisnuinita nu trebuie sa dicteze nicodata cum sa-ti adminstrezi afacerea


Multe ore petrec sa-mi conving clientii sa-si puna afacerile traditionale pe online.
Deschid un magazin , prestez un servicii si astept clientii sa ma caute. Va suna cunoscut? Asa functioneaza sau mai bine zis au functionat afacerile traditionale. Aceasta conceptie ma duce cu gandul la dinozauri nici ei nu s-au adaptat apoi au disparut.
Traditia si obisnuinita nu trebuie sa dicteze nicodata cum sa-ti adminstrezi afacerea.
Comertul electronic este valabil pentru toate afacerile dar este o reteta sigura pentru pietele de nisa.
Comerțul electronic este ca activitatea de cumparare sau vanzare prin intermediul transmiterii de date la distanta, activitate specifica politicii expansive a marketingului companiilor comerciale. Prin intermediul internetului se dezvolta o relatie de servicii si schimb de marfuri intre ofertant si viitorul cumparator.
Comertul electronic este solutia perfecta pentru o companie al carei public tinta este o piata de nisa. Daca vindeti un articol de specialitate, atunci trebuie sa fiti online. Site-urile de comert electronic s-au dovedit a fi deosebit de reusite pentru comerciantii cu amanuntul al caror segment de baza este o parte extrem de segmentata a populatiei.
  Cum ar fi:
1.       un magazine de pantofi pentru femei “urban business” cuprinse intre varsta de 21-35 de ani;
2.       un restaurant specializat pe mancaruri asiatice;
3.       mancaruri organice cu ingredient bio;
4.       o cofetarie specializat pentru nunti;
5.       distribuite a unei marci de lux a caror client nu sunt sensibili la pret;
6.       un ziar care vizeaza cititorii cu un anumit set de opinii;
Consumatorii de nisa cauta articole specializate pe care nu le pot gasi in magazine in mod regulat. Acest lucru este si mai evident pentru locuitorii din orasele mici, care nu au acces la magazinele de specialitate. Frumusetea de a avea o afacere orientata spre o piata de nisa este ca "transformati imediat un produs intr-o ciudatenie - un produs unic, diferentiat, cu o tinta demografica definita." Daca vindeti un produs in care credeti si care se poate distinge de concurenta, veti gasi clentii printr-un site web de comert electronic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Contabilitate personalitzată pentru fiecare client

     Aspiraţia  mea este ca fiecare client de al nostru să primeasca toate informatiile necesare pentru a lua deciziile corecte in manag...