Va oferim garantia calitatii pentru serviciile oferite:
RESTITUIREA BANILOR
in primele 2 luni, daca sunteti nemultumit.Preluam documentele. Preluam actele contabile de la sediul dumneavoastra, le prelucram si le inapoiem odata cu toate declaratiile fiscale depuse si situatia contabila completa.

Blog dedicat informarii clientilor Velcont.Surse principale: www.avocatnet.ro , www.contabilul.manager.ro , www.fiscalitate.ro , www.portalcontabilitate.ro , www.cabinetexpert.ro , www.anaf.ro ,presa de specialitate diverse surse din televiziune si presa scrisa.Blogul este administrat de Velcont Expertiza Contabila. O firma de prestari servicii contabile.

Faceți căutări pe acest blog

marți, 28 august 2018

La inceput de drum

Am obesrvat ca la inceput de drum cand cineva se hotareste sa paseasca pe drumul antreprenorial porneste de la idea ca " I-mi deschid afacerea, iar apoi apar si clientii". Dar in conditiile de azi ai nevoie de mult mai mult decat de speranta ca o sa apara pe parcurs cei care vor sa-ti cumpere produsele sau sa apeleze la serviciile tale. Este nevoie de un plan,nu neaparat de un plan de afaceri dar macar un plan de cresterea afacerii .

Sper, ca cele de mai jos sa va ajute nu neaprat sa concepeti un plan detailat dar macar o schita a cea ce urmeaza sa puneti in practica

1. In primul rand inainte de a deschide o afacere trebuie sa te intrebi care este acel plus de valoare ce poate oferi produsul pe care vrei sa-l vinzi sau servicul pe care vrei sa-l prestezi. O sa poti vinde mai ieftin? O sa poti oferi servicii in plus? Ai descoperit o nisa de piata neexploatata?
Este esential ca de la bun inceput sa te diferentiezi de concurenta. De exemplu daca deschizi o spalatorie auto poti oferi serviciul de a ridica masinile de la domiciliul clientului iar dupa splare sa-l transporti inapoi. Sau daca ai o alimentara mica de cartier poti oferii servicii de comanda la domiciliu etc. In esenta orice plus ce te departajeaza de concurenta.

2. "Keep it simple" . Este putin probabil ca te vei putea adresa unei piete diversificate daca te hotaresti sa deschizi o afacere "offline" clasica. In acest caz incearca sa fii cel mai bun in zona ta, adica: alimentara cu cel mai lung program sau cu cele mai amabile vanzatoare; service-ul auto care sigur isi respecta programarile sau care ofera masina de schimb. Identifica-ti micropiata ta unde poti deveni lider in domeniu. 

3. Raspunde la telefon, raspunde la mail-uri , fi prezent pe retelele de socializare.
Comunicarea este o caracteristica fundamentala a succesului . Toate functiile manageriale sunt realizate cu ajutorul comunicarii. Dupa ce-ti deschizi afacerea fiecare persoana cu care vei intra in contact este un potential client . Pune intrebari, informeaza-te despre nevoile clientilor si potentialilor clienti ce ar dorii de la tine,care sunt atuurile tale, care sunt nemultuirie lor.

4. Ramai motivat .
Din cauza mediului de afaceri, a fiscalitați, a lipsei de personal, am observat la unii din clienții noștri pierderea motivației.
Dupa parerea mea,motivatia este un ingredient esențial pentru succesul afacerilor mici.
Pierderea " pasiunii initiale' poate fi o problema majora de motivatie.
Trebuie sa revezi motivele  pentru care ai infiintat afacerea  pentru a-ti reanvia entuziasmul.
Apelarea la diferite surse de motivare te va ajuta sa treci prin esecuri pe care le intalnesie ca administrator de afaceri mica.

S-a infiintat primul grup asociat de servicii contabile din Satu Mare

Cred cu tarie ca asocierea intre firme cu aceeasi domeniu de activitate poate aduce multe avantaje cum ar fii:consolidarea companiei pe pi...