Va oferim garantia calitatii pentru serviciile oferite:
RESTITUIREA BANILOR
in primele 2 luni, daca sunteti nemultumit.Preluam documentele. Preluam actele contabile de la sediul dumneavoastra, le prelucram si le inapoiem odata cu toate declaratiile fiscale depuse si situatia contabila completa.

Blog dedicat informarii clientilor Velcont.Surse principale: www.avocatnet.ro , www.contabilul.manager.ro , www.fiscalitate.ro , www.portalcontabilitate.ro , www.cabinetexpert.ro , www.anaf.ro ,presa de specialitate diverse surse din televiziune si presa scrisa.Blogul este administrat de Velcont Expertiza Contabila. O firma de prestari servicii contabile.

Faceți căutări pe acest blog

marți, 14 noiembrie 2017

Responsabil cu contabilitatea primară de regula revine unui angajat permanent.

Contabilitatea primara este acea parte a contabilitatii care presupune intocmirea documentelor contabile care vor sta ca si fundament la inregistrarea tranzactiilor economice.
Aceste documente care trebuie intocmite si corespund contabilitatii primare sunt in principal:
·         documente care tin de gestiunea trezoreriei unitatii (de exemplu: registrul de casa si documente aferente):
– dispozitii de incasare – plata
– deconturi
– chitante
notele de intrare-receptie
·         facturi de vanzare
·         cecuri , O.P. –uri etc.
De regula,  intocmirea acestor documente este in responsabilitatea unor persoane care nu au neaparat cunostinte de contabilitate.postul de Responsabil cu contabilitatea primară de regula revine unui angajat permanent.
  • Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii.
  • Asigură întocmirea, circulaţia raţională şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile;
  • Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.
  • Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului.
  • Răspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.);
  • Coordonează operarea documentelor contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi ;
  • Coordonează operarea documentelor contabile primare de ieşire : avize de expediere, facturi iesite, etc. si tine evidenţa clienţilor neincasaţi precum şi a încasărilor.
  • Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC,BO,OP etc.) pe care le inaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora.
  • Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise si stabileste impreuna cu administratorul numerotarea acestora pe baza deciziei acestuia.
  • Preia si verifică seturile de documente din departamentele comerciale, înregistrează deconturile pentru deplasarile externe;
  • Efectuează inventarierea furnizorilor şi clienţilor pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară.
  • Îndosariază documentele cu care lucrează şi supervizează arhivarea lor precum şi salvarea datelor informatice.
  • sursa:
  • https://www.contzilla.ro/contabilitatea-primara-si-documentele-aferente-ei/
  • http://www.biroul-de-contabilitate.ro/index.php/cum-lucram/proces/posturi/posturi-client/responsabil-cu-contabilitatea-primara

O afacere dintr-un hobby

Sunt foarte mândru de clienții noștrii. În special de cei care își transforma un hoby într-un business mai ales dacă își contruiesc acel bus...