Vă oferim garanția calității pentru serviciile oferite:
RESTITUIREA BANILOR in primele 2 luni, dacă sunteți nemulțumit.

Preluam documentele. Preluam actele contabile de la sediul dumneavoastră, le prelucrăm și le inapoiem odata cu toate declarațiile fiscale depuse și situația contabilă completă.

Blog dedicat informarii clientilor Velcont.Surse principale: www.avocatnet.ro , www.contabilul.manager.ro , www.fiscalitate.ro , www.portalcontabilitate.ro , www.cabinetexpert.ro , www.anaf.ro ,presa de specialitate diverse surse din televiziune si presa scrisa.Blogul este administrat de Velcont Expertiza Contabila. O firma de prestari servicii contabile.

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 septembrie 2016

Obligatii ulterioare infiintarii PFA / II / IF

Dupa infiintare se depune la ANAF declaratia 220 privind veniturile estimate si declaratia 070 pentru inregistrare fiscala la administratia financiara pe raza careia isi desfasoara activitatea;



Casa de Asigurari de Sanatate si Casa de Pensii. Alte obligatii ale noului antreprenor privesc relatiile acestuia cu Casa de Asigurari de Sanatate si la Casa de Pensii, obligatii ce constau in inchierea de contracte cu aceste institutii publice.

PFA in sistem real conduce contabilitatea in partida simpla. Pt aceasta se procura registrele prevazute de Ord MFP nr 1040/2004: Registrul-jurnal de incasari si plati (14-1-1/b ) si Registrul-inventar (14-1-


Se mai procura:
- de la DGFP Registrul unic de control in care se consemneaza de organele de control toate verificarile efectuate asupra PFA-ului;
- Registru inventar (cod 14-1-2) pentru inregistraea rezultatelor inventarierii anuale (sunt discutii ca trebuie sau nu trebuie acest registru);
- Jurnalele de vanzari si cumparari pt intocmirea Declaratiei 392 si urmarirea cifrei de afaceri (pt plafonul de 65.000 Euro).
Jurnalele Vanzari si Cumparari sunt obilgatorii pentru toate persoanele impozabile si neimpozabile pentru operatiunile efectuate in desfasurarea activitatilor economice.
Jurnalele Vanzari si Cumparari nu sunt formulare tipizate stabilite de MFP. Fiecare persoană poate să îşi stabilească modelul acestor documente. Modelele orientative ale jurnalelor şi registrelor care trebuie întocmite conform art. 156 din Codul fiscal sunt propuse în anexele nr. 1-4 ale OMEF nr. 1372/2008.


Aceste documente prevăzute se pot întocmi manual sau prin utilizarea sistemului informatic, după caz.


sursa: 
http://www.avocatnet.ro/content/forum%7CdisplayTopicPage/topicID_315252/Dupa-infiintare-pfa-ce-acte-sunt-necesare-si-la-ce-institutie-imi-exprim-optiunea-pentru-pfa-norma-de-venit-sau-in-sistem-real.html

http://www.doctorfinance.ro/stiri/obligatii-ulterioare-infiintarii-pfa-ii-if-140

Idei de afaceri pentru mame singure

Din natura afacerii de contabil independent am reusit sa cunosc tot felul de administratori de afaceri din diverse domenii. Dintre toti ad...